ACTIVITAT 22: Comentari “tot coneixement s’adquireix a través de l’experiència”

A partir d’aquesta qüestió de què tot el que jo sé, del que jo he pensat o vist en tot moment al llarg de la meva vida és a partir de l’experiència i em fa adonar-me que no és així.

Personalment crec que hi ha una part de la nostra manera o la nostra personalitat que no la podem adquirir amb l’experiència, sinó que és innata en nosaltres, és veritat que per exemple la meva educació o els meus coneixements sí que parteixen d’una experiència al llarg de la meva vida, ja sigui donada pels meus pares com per al col·legi, però com sóc jo realment ningú m’ho hi ha ensenyat és una forma innata del meu cos i és molt difícil poder canviar-la.

Per tant crec que el coneixement en si depèn directament de com has passat la teva infància o els teus períodes de maduresa seguida de la teva personalitat que ningú to inculca sinó que ve de manera natural com he dit anteriorment.

Deja un comentario